لطفا صبر کنید

حريم خصوصي

ما در گروه سروش (كه از اين پس «سروش» ناميده مي‌شود)، كليه اطلاعات و حريم خصوصي كاربران سرويس سروش و ديگر سرويس‌هاي مرتبط را (كه از اين پس «سرويس» ناميده مي‌شود)، با توجه به اصول زير مديريت مي‌نمايم:

 

ذخيره اطلاعات و نحوه استفاده از آنها

سروش اطلاعات كاربران را بر اساس اصول زير ذخيره مي‌كند:

اطلاعات كاربر

زمان ثبت نام كاربر، شماره موبايل و مخاطبين او براي اهداف زير ذخيره مي‌شوند:

1) شماره موبايل كاربر به عنوان يك شناسه يكتا به منظور شناسايي و احراز هويت كاربر استفاده مي‌شود.

2) شماره‌هاي ذخيره شده در دستگاه كاربر به منظور شناسايي دوستان او مورد استفاده قرار مي‌گيرند و كاربر مي‌تواند با آنها ارتباط برقرار نمايد و ساير مخاطبيني كه عضو سامانه نيستند را به استفاده از آن دعوت نمايد. (توجه داشته باشيد فقط از شماره موبايل‌هاي ليست مخاطبين كاربر استفاده مي‌شوند و ساير اطلاعات مخاطبين نظير نام، عكس و آدرس‌ آنها ذخيره نشده و مورد استفاده قرار نخواهند گرفت.)

3) به منظور تغيير دستگاه و انتقال حساب كاربري فرد از يك دستگاه به دستگاهي ديگر از شماره موبايل كاربر استفاده مي‌شود.

اطلاعات قيد شده در بخش فوق، صرفا توسط خود كاربر و سرورهاي سامانه قابل مشاهده است و ساير كاربران هيچ دسترسي به آن نخواهند داشت.

  • ساير اطلاعات كاربر
  • براي ايجاد تجربه كاربري و ارتباطي بهتر بين مخاطبين، پروفايل كاربري تعريف شده است كه شامل نام، وضعيت(Status) و تصوير كاربري مي‌باشد، اگرچه وارد كردن اين اطلاعات اجباري نيست. با توجه به اينكه كاربراني كه شماره شما را در ليست مخاطبين خود ذخيره كرده باشند، نام و تصوير شما را مي بينند، توصيه مي‌شود در انتخاب نام و تصوير خود، اين نكته را در نظر داشته باشيد.

  • اطلاعات تماس كاربر
  • سروش به منظور ارائه بهتر خدمات خود، شماره تماس كاربر، مدل دستگاه و سيستم عامل آن را ذخيره مي‌نمايد تا در صورت بروز مشكل فني و يا به منظور بهبود كارايي سامانه از اين اطلاعات استفاده نمايد.

    · پيام‌ها و تعاملات صورت گرفته

  • پيام ها و تعاملات صورت گرفته
  • به منظور ارائه بهترين خدمات، پيام‌ها و تعاملات صورت گرفته در گفتگوهاي دونفره، گروهي، تماس‌ها و كانال‌هاي عمومي در سرورهاي سروش ذخيره مي‌شود و با به‌روزرساني برنامه، تغيير دستگاه كاربر و ... اين اطلاعات از بين نخواهد رفت. طبيعي است كاربر هر زمان كه بخواهد مي تواند هر بخشي از اين اطلاعات را حذف نمايد. با حذف اطلاعات توسط كاربر، اين اطلاعات براي هميشه حذف شده و قابل بازيابي نخواهد بود.

     

    استفاده از سرويس

  • كوكي ها
  • براي ارائه بهترين خدمات ممكن به كاربران، و همچنين براي اهداف پشتيباني و امنيتي، از كوكي‌ها براي ذخيره تنظيمات كاربر و مشاهده الگوها استفاده مي‌كنيم. كاربر مي‌تواند كوكي‌ها را غيرفعال نمايد، ولي با اين كار، خدماتي كه به كوكي‌ها وابسته‌اند غيرفعال خواهند شد.

  • لاگ ها
  • بسته به ميزان دسترسي خدمات ارائه شده، ممكن است برخي اطلاعات مانند نوع و نسخه مرورگر، آي پي كاربر و ... به صورت خودكار ثبت و ذخيره گردد. اينگونه اطلاعات براي تحليل محيط و شرايط كاربري و به منظور ارائه خدمات بهتر استفاده خواهند شد.

  • اطلاعات دستگاه
  • اطلاعات دستگاه كاربر (نوع و نسخه سيستم عامل، اطلاعات سخت‌افزاري و غيره) ممكن است به منظور ارائه خدماتي بهتر و متناسب‌تر جمع‌آوري شده و مورد استفاده مي‌شوند.

     

    اهداف استفاده از اطلاعات

    با توجه به محدوده تعريف شده براي استفاده از اطلاعات و نيز حساسيت‌هاي موجود درباره ذخيره اطلاعاتي مانند شماره تماس مخاطبين كاربر، ما خود را صرفا مجاز به حركت در چارچوب تعيين شده مي‌دانيم. ما متعهد هستيم كه فقط به دلايل زير اقدام به ذخيره سازي و استفاده از اطلاعات فوق‌الذكر نماييم:

    - براي ايجاد ارتباط تعاملي بين كاربران و كانال‌هاي عمومي مورد علاقه ‌كاربر

    - براي يافتن افرادي كه كاربر مي‌شناسد و ايجاد ارتباط بين آنها

    - براي جلوگيري از ورود افرادي كه احراز هويت نشده‌اند يا بدافزارها به سامانه

    - براي پيشنهاد خدماتي كه در آينده به سامانه افزوده مي‌شوند

    - براي جمع‌آوري آماري اطلاعات (بدون ثبت مشخصات فرد) بسته به نوع خدمات ارائه شده

    - براي ايجاد تحقيق و تحليل‌هايي به منظور ارزيابي و بهبود خدمات ارائه شده

    - براي ارائه اطلاعاتي متناسب با خدمات، نظير ارائه پيشنهادهاي مرتبط به كاربر

    - براي ارائه خدمات جديد به كاربران

    - براي تعيين برندگان و ارسال جوايز آنها در مورد مسابقات و طرح‌هاي ترويجي پيش‌رو

    - براي مطلع ساختن كاربر از اطلاعات مربوط به خدمات و يا محصولات متناسب و همچنين تماس با كاربر در شرايط لازم

    - براي اطلاع رساني در زمينه‌هاي مرتبطي كه كاربر قبلا علاقمندي خود را اعلام نموده است

     

    عرضه اطلاعات كاربران

    سروش تحت هيچ شرايطي اطلاعات كاربران را بدون اجازه آنها در اختيار هيچ شركت/شخص ثالثي قرار نخواهد داد.

     

    نشت اطلاعات

    سروش تمام تلاش و امكانات مادي و معنوي خود را بكار مي‌گيرد تا از سامانه در مقابل نفوذهاي احتمالي و سرقت اطلاعات جلوگيري نمايد. ما همواره با بروز نمودن سيستم‌هاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري و بازنگري در آنها، سعي در ايمن نمودن سامانه داريم.

     

    استفاده مشترك از اطلاعات

    ممكن است در شرايطي نياز به همكاري به يك شريك تجاري باشد. در اين شرايط، قبل از هر چيز، نوع همكاري، نام شريك تجاري و نوع اطلاعاتي كه با آنها به اشتراك گذاشته خواهد شد به اطلاع كاربر خواهد رسيد تا در صورت عدم تمايل، كاربر درخواست حذف اطلاعات خود را از سامانه ارائه نمايد. ما در سريع‌ترين زمان ممكن و قبل از شروع همكاري با شريك تجاري، اطلاعات كاربر را حذف خواهيم كرد.

     

    اندازه‌گيري ميزان كارايي پيام‌هاي اشتراكي

    با توجه به سياست ما در ارائه اطلاعات و پيشنهادات متناسب با درخواست‌ها و همچنين كانال‌هاي عمومي كه كاربر عضو شده، ممكن است اقدام به اندازه‌گيري ميزان كارايي اطلاعات ارائه شده به كاربر نماييم. در اين صورت اين اطلاعات و گزارشات، بدون درج نام و يا اطلاعات فردي كاربر تهيه خواهند شد.

     

    حقوق كاربران

    كاربران در هر زماني مي‌توانند تمامي اطلاعات شخصي ثبت شده خود را تصحيح و يا تاييد و يا حتي حساب كاربري خود را حذف كنند.

     

    بهبود اين سند

    اين سند حريم خصوصي ممكن است در صورت لزوم در آينده بهبود يابد. كاربران در جريان تغييرات مهم اين سند قرار خواهند گرفت.

     

    سوالات

    در صورتي كه ابهامي در اين سند وجود دارد، يا نياز به اطلاعات بيشتري داريد، لطفا از طريق بخش تماس با ما سوالات خود را مطرح نماييد. ما خود را ملزم مي‌دانيم در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهيم.

     
    توصيه مي‌كنيم سند «شرايط استفاده» از سرويس را نيز مطالعه نماييد.